Ontdek de warmte van Stichting Tinne te Nooitgedacht!

Ben jij op zoek naar een liefdevolle en ondersteunende woonomgeving voor jezelf of voor je familielid met een ernstige verstandelijke en/of lichamelijke beperking?

Stichting de Tinne biedt een thuis voor hen die speciale zorg en aandacht nodig hebben. Ons ouderinitiatief  is gebouwd op de pijlers van persoonlijke aandacht, professionele zorg en een warme , huiselijke sfeer waar iedereen zichzelf kan zijn. Gefinancierd door een persoonsgebonden budget (pgb) , garanderen wij zorg op maat die aansluit bij de individuele behoeften van onze bewoners

Wordt dit jouw nieuwe woonplek? Wil je meer informatie of een rondleiding door ons prachtige huis, neem dan contact met ons op via onze teamleider Bejanka Flokstra 0618660389 bflokstra@stichtingdetinne.nl  of via de website www.stichtingdetinne.nl.

Samen maken we van elke dag iets bijzonders!

Bewoners profiel